Kako zaraditi 50 kuna u KTC-u M. Središće ili zašto blagajnice ne vraćaju točan iznos novca?

Poštovani građani, dana 07.01.2020. posjetio sam trgovački centar KTC u Murskom Središću sa kojim sam u sudjestvu. Odlazim u taj centar 2 puta tjedno. U zadnje vrijeme primjetio sam da na kasi u povratu novca ne dobivam povrat novca u točnom iznosu. Sve su to bili iznosi od 0,05-0,50 kn, pa i više lipa. U prvi mah pomislio sam kako je to zbog prazničkih gužvi i u žurbi prodavačica na kasi preopterečena, te nisam reagirao, no svaki sljedeći posjet KTC centru neugodno me je iznenadio jer se ponovilo isto i to kod druge i treće prodavačice.

Zadovoljan kvalitetom usluge i proizvoda kupac bi trebao izači iz centra s osmjehom, no shvativši da vas netko vuče za nos, neugodno ste iznenađeni. Želio sam se uvjeriti da si ne umišljam. Tog sam dana kupio mrkvu kojoj je cijena bila 4,74 kn. Na blagajni je bila djelatnica koja konstatno nije vračala točan iznos. Naime plačao sam sa novčanicom od 10 kn. Mrtva hladna hladna djelatnica mi je uzvratila kovanicom od 5 kn. Zamolio sam je tada da mi pozove odgovornu osobu u centru. Na moj zahtjev pozvala je direktoricu centra kojoj sam obražložio svoje razočaranje odnosom prema kupcima kada vas netko naočigled vara.

Direktorica mi je odgovorila kako je začuđena situacijom koja se nije smijela dogoditi jer ona svakodnevno ide u FINA-u po sitni novac i da u nedostatku sitnih kovanica nije problem. Slušajući kako mi se pokušava opravdati i ispričati obečavajući kako se nešto takvo neće dogoditi.

Reako sam joj da sam takav odnos primjetio kod tri djelatnice, te stoga smatram da je to neki tihi dogovor djelatnika koje to konstatno rade, ne vjerujući ne samo meni već i drugim kupcima. Smatram da to rade već duže vrijeme, samo kupci ne reagiraju zbog nelagode i nekoliko desetaka lipa koje se kroz cijeli mijesec pretvaraju u poveći iznos. Reako sam joj da je smatram odgovornom jer je tako učestalu pojavu trebala primjetiti i spriječiti.

U normalnim okolnostima zbog nemilog događaja akterima bi trebalo biti neugodno što nisam primijetio previše kod djelatnice na kasi. I sada šećer na kraju umjesto da djelatnica istog trena bude opozvana sa kase, direktorica mi se obrača riječima ”Gospodine, evo ja ću vam dati svojih 50 kn da zaboravite ovaj nemili događaj”. Istog sam trena bio još više posramljeni jer sam zamoljen da svoju reakciju naplatim 50 kn, što sam ogorčen odbio, jer i sama pomisao da nešto takvo prihvatim degradirala bi me kao kupaca i čovjeka. Dugo sam ražmišljao da li da se ovim putem obratim građanima-kupcima, ne zbog nekoliko desetaka lipa, već zbog građanske dužnosti koju kao građani moramo javno ispuniti.

BRANKO SRPAK

MURSKO SREDIŠĆE

(foto: arhiva)