Kako osigurati uvjete za rad Policijske postaje Mursko Središće

Prije izvjesnog vremena došlo je do prekategorizacije PP Mursko Središće te je ona tako s III. kategorije prešla u II. kategoriju što pa posljedično znači da u sistematizaciji radnih mjesta ima puno veći broj policijskih djelatnika i službenika. Zgrada postojeće Policijske postaje je vrlo stara i nikako nije dostatna za takav broj policijskih djelatnika. Osamdesetih godina je u njoj bilo na službi petnaestak policajaca, a do prekategorizacije između trideset i četrdeset. Sada je taj broj oko sto dvadeset što je svakako po pitanju sigurnosti područja koja ona pokriva puno značajnije međutim problem s prostorom za policijske djelatnike koji su tu u službi je time postao neodrživ. PP Mursko Središće pokriva trećinu teritorija Međimurja i 80 kilometara granice. Grad Mursko Središće već duže vrijeme po tom pitanju surađuje s PP Mursko Središće i Pu Međimurskom, a o svemu je upoznat i ministar prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Darko Horvat obzirom što on dolazi iz Međimurje te je i od njega u cilju rješavanja tog problema zatražena pomoć. Jedino i isključivo rješenje je gradnja nove policijske postaje jer je sadašnja vrlo stara i u lošem stanju i ne zadovoljava ni 30 posto potrebnih kapaciteta. Do početka rješavanja tog problema na taj način potrebito je naći privremeno rješenje te je gradonačelnik Grada Mursko Središće Dražen Srpak uputio poziv na sastanak svim općinama i gradu na čijem području ima nadležnost PP Mursko Središće, a sve u cilju iznalaženja adekvatnog rješenja. Obzirom što je Grad Mursko Središće već prije zbog navedenih potreba cijelu zgradu DVD-a, a koja je u potpunosti obnovljena i u koju je uloženo od strane Grada oko 700 tisuća kuna, dao na korištenje, bez naknade, PP Mursko Središće te što su se oslobodili uredi u kojima je do sada bio Murs-ekom, Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša i HZMO nastala je mogućnost da se ti prostori također daju na korištenje PP Mursko Središće. U komunikaciji s MUP-om utvrđeno je da su ti prostori najpogodniji za to obzirom što su u neposrednoj blizini policijske postaje. Utvrđeno je da postoji potreba uređenja tih prostora te su u tu svrhu pribavljene ponude iz kojih je vidljivo da je potrebno uložiti oko 110 tisuća kuna kako bi se prostori priveli svrsi i opremili s pokućstvom. Također postoji mjesečni trošak najma prostora u iznosu od 4 tisuće kuna. U tom cilju je danas održani sastanak na koji su pozvani svi načelnici i gradonačelnik na čijem području djeluje PP Mursko Središće i to općina Gornji Mihaljevec, Nedelišće, Selnica, Sveti Juraj na Bregu, Sveti Martin na Muri, Štrigova, Podturen, Vratišinec i Grad Čakovec.

Sastanku su se odazvali načelnici ili predstavnici  općina Podturen, Nedelišće, Sveti Juraj na Bregu, Vratišinec te su bili suglasni s prijedlogom da se troškovi raspodjele prema kriteriju broja stanovnika. Sastanku zbog spriječenosti nisu nazočili načelnik Općine Sveti Martin na Muri i načelnik Općine Selnica ali su u kontaktu s gradonačelnikom dali svoju suglasnost na takav prijedlog. Sastanku se nisu odazvali predstavnik Grada Čakovca, Općine Štrigova i Gornji Mihaljevec iako su te općine i grad u cijelosti ili djelomično u nadležnosti PP Mursko Središće. Dogovoreno je također da se napravi analiza poslova te stanje potreba koje će supotpisati gradonačelnik Grada Mursko Središće i načelnik PP Mursko Središće te da se taj dokument proslijedi gradonačelniku Čakovca i svim načelnicima općina s područja djelovanja PP Mursko Središće, a sve u cilju što bržeg dogovora, a samim time i što bržeg stvaranja uvjeta za normalan rad policijskih djelatnika. Na sastanku je zaključeno da ovo može biti samo privremeno rješenje i da postoji apsolutno opravdana potreba za što bržom izgradnjom nove policijske postaje.

(tekst: Grad Mursko Središće)