IZGUBLJEN U SUSTAVU ILI TKO TU KOGA…? Cijepio se dva puta, a ne može dobiti COVID-19 putovnicu!

Jedan građanin Murskog Središća koji želi ostati anoniman požalio nam se kakve sve probleme ima s dobivanjem COVID-19 putovnice koja mu je hitno potrebna i zbog koje se dva puta cijepio. Prvi put je to bilo 20. veljače, a drugi put 15. svibnja, što se uostalom vidi iz potvrde koju nam je priložio.

U četvrtak 10. lipnja uredno je otišao u ispostavu HZZO-a Mursko Središće po svoj pasoš, nakon podužeg čekanja došao na red, službenici dao potvrdu za koju je ona rekla da ne vrijedi niti je ne zanima, nego da joj da svoju osobnu iskaznicu.

Nakon toga službenica nešto provjerava na računalu i čovjeku vraća osobnu, s odgovorom da putovnicu ne može dobiti jer nije uveden u sustav. Šalje ga kod osobnog liječnika koji ga upućuje u Zavod za javno zdravstvo u Čakovcu da tamo pokuša riješiti svoj problem ili neka se e-mailom obrati službi za izdavanje putovnica.

No prije toga građanin je danas otišao na punkt za cijepljenje u Murskom Središću gdje je službenim osobama objasnio što mu se događa, no ni oni mu nisu mogli pomoći. Odgovor je bio: „Niste uvedeni u sustav, a to je isto kao da se niste cijepili. Ja vas se osobno sjećam jer sam vas cijepila, no na žalost u ovome sam nemoćna“, odgovorila mu je jedna službenica.

Sada se postavlja nekoliko pitanja. Žašto građanin nije uveden u sustav, hoće li nakon intervencije biti uveden u sustav te ima li još takvih primjera ljudi „izgubljenih u sustavu“?

(R. Tomanić)