|
Hrvatski startup Freewa do 15. srpnja provodi globalnu kampanju kojom su već prikupili više od polovice sredstava za razvoj projekta kojim se mapiraju lokacije besplatne, pitke vode, na platformi Indiegogo te su u manje od mjesec dana označili izvore u preko 50 gradova Europe i Amerike.
|
“Iako je kampanja počela krajem svibnja objavom na Indiegogou, njezin cilj je dugoročno osvijestiti ljude o važnosti dostupnosti pitke vode. Svatko se može priključiti našoj ideji i podržati je na Indiegogo platformi https://igg.me/at/freewa do 15. srpanja, a osim toga, putem aplikacije ljudi mogi locirati i prijaviti lokacije s pitkom vodom za koje znaju tijekom cijele godine» – rekao nam je Goran, jedan od pokretača Freewe.
Kako se akcija odvijala u svim gradovima, možete vidjeti i na društvenim mrežama koristeći hashtag #freewa.
Freewa tim čine Marko Rašić, Vedrana Vrabec, Goran Ladišić i Mihaela Ivanec. Marko Rašić i Vedrana Vrabec dizajneri su s 13 godina art direktorskog iskustva u radu s interdisciplinarnim timovima na multimedijskim projektima. Radili su značajne kulturne izložbene projekte za što su primili međunarodna priznanja. Goran Ladišić menadžer je s velikim iskustvom u distribuciji i prodaji. Bio je jedan od ključnih ljudi u prodaji naših značajnih tvrtki. Mihaela Ivanec je pravnica s velikim iskustvom u graditeljskom sektoru i turizmu. U projekt se uključio i tim iz Startaparata, bečke agencije Brukete&Žinić i partera, koji su zaduženi za kampanju.
Potporu Freewa projektu dalo je Ministarstvo zaštite okoliša i energetike, prepoznavši projekt kao inovativan i društveno odgovoran projekt u području zaštite vode. (rt)