LUDILU NEMA KRAJA! Učenje matematike u školama je rasistička rabota!

Projekt ‘dekolonizacije matematike‘ o kojem se raspravlja u kandskoj pokrajini Ontario zoran je primjer onoga što se događa kada dopustite ludilu da bez otpora preuzima institucije – jer ste mislili da je smiješno, da je nevažno, da je daleko, da je preludo da bi postalo moguće…

U kanadskoj pokrajini Ontario (glavni grad Toronto) ovoga se proljeća ponovno rasplamsala obrazovna rasprava: je li učenje matematike u njihovim školama i na fakultetima rasistička, europocentrična rabota? Sad vi mislite da se to možda dogodilo 1. travnja? E, nije. Mislite da je to dovoljno ezoterično, da ne kažem ludo, i dovoljno daleko da se vas i nas to uopće ne tiče? E, pa tako su i u Ontariju prije dvije-tri godine mislili oni koji su vjerovali da je matematika toliko egzaktna da je nikakvi progresistički pokreti ‘buđenja‘, ‘otkazivanja‘ ili ‘transrodnosti‘ ne mogu dovesti u pitanje. Jer 2 + 2 = 4. I točka. E, pa u Ontariju više nije tako. I samo je pitanje vremena kad će (i) ta inovacija prijeći na europsku stranu Atlantika. A odande do nas kratak je europski put, piše LIDER.hr

‘Previše bjelački nazivi‘

Mladi obojeni (ako je dopušteno primijetiti) profesor matematike i aktivist progresivnih pokreta Jasson To zbog svoje je online prezentacije ‘Bijela supremacija u učenju matematike‘ (2020.) postao guru dekolonizacije nastave matematike u Ontariju. Utemeljenje za svoju tezu pronašao je u naoko bezazlenu i banalnu članku Rachel Crowell, američke novinarke koja piše o znanosti za različite stručne časopise.

NAKON ‘BUĐENJA‘ I ‘OTKAZIVANJA‘ POVIJESTI, UMJETNOSTI I KULTURE, NAKON PREZIRA PREMA NACIONALNOM IDENTITETU I RELATIVIZACIJE BIOLOŠKOG SPOLA – RELATIVIZACIJA MATEMATIKE, KOJA JE UZNAPREDOVALA U ONTARIJU, NAPAD JE NA JEDAN OD POSLJEDNJIH TEMELJA ZAPADNE CIVILIZACIJE KAKVU SMO DOSAD POZNAVALI

Više pročitajte OVDJE