Dvije velike nominacije za Forestland

Glazbeni festival Forestland u svojoj 13. godini prikuplja brojne nominacije, priznanja i nastavlja s uspješnim djelovanjem. U samo nekoliko dana Festival Forestland nominiran je i ušao je u finale dviju nagrada, SoMo Borac i Nagrada Ambasador.

SoMo Borac – digitalni marketing

SoMo borac nagrada dodjeljuje se od 2013. godine i u suštini je nagrada za digitalni marketing. U organizaciji HUDI, SOMO BORAC i Agencije 404, ova digitalna nagrada po prvi puta je uvrstila suradnju agencija WPP Media i Forestlanda na polju digitalnog marketinga – u kategoriji Digital OOH.

Kampanju je s agencijom WPP Media osmislila i provela Nina Horvat, mlada ekonomistica i suradnica festivala Forestland od samih početaka. „Uz starijeg brata koji je osnivač festivala, živim, radim i dišem Forestland već 13 godina, od škole, preko fakulteta i sad kroz profesionalne vode. U ovoj kampanji bila sam angažirana kroz osmišljavanje koncepta, provođenje i suradnju s agencijom WPP Media, a iznimno sam sretna što je upravo ova kampanja ušla u finale i to uz kampanje brendova poput Spara, Hrvatskog Telekoma, Lidla i McDonaldsa“ govori nam Nina Horvat. „Forestland ponosno stoji uz bok ovim globalnim brendovima.“

Nagrada SoMo Borac dodijelit će se u petak, 24. listopada u Zagrebu. Sve finaliste pogledajte na poveznici: https://somoborac.com/imamo-finaliste-za-somo-borac-2025/

Nagrada Ambasador – glazbena nagrada struke

Od 21. listopada na stranicama Nagrade Ambasador, objavom nominacija najavljeno je 9. izdanje nagrade Ambasador. I ove godine festival Forestland nominiran je za ovu prestižnu nagradu, a ovog puta u kategoriji Festivala godine u Hrvatskoj.

U konkurenciji jadranskih i međunarodnih festivala, Forestland Festival jedini je domaći festival nominiran za Ambasadora. „Punih 13 godina Forestlanda je iza nas“ počinje Krešo Biškup, brand manager festivala „i u proteklih 13 godina Forestland je preživio mnogo zanimljivih događaja, pet uzastopnih godina kiše, organizacijskih izazova, ali i puno lijepih trenutaka. U Međimurje su stigli i Fedde Le Grand, The Shapeshifters, veliki Shaquille O’Neal, ali i brojni, brojni drugi DJ-i, bendovi, rapperi, trapperi i izvođači. Od Kirila Djaikovskog iz Sjeverne Makedonije, do Umeka iz Slovenije, dvojca Vanillaz, pa sve do ponovo nominiranih artista za ovu nagradu poput Matrode, Insolatea, Felvera, Petra Dundova, ali i novih, NextGen artista poput Alana Kreve i DJ-a kojem je Forestland bio prvi festival, Butterfly Jama.“

U 29 kategorija nominirano je preko stotinu laureata, a nagrade će se dodijeliti u kultnom zagrebačkom klubu Boogaloo, čime će se simbolično ova nagrada vratiti korijenima i proslaviti clubbing u prostoru koji obilježava brojne generacije poklonika elektroničke glazbe.

Pri objavni nominacija iz Udruge Klubska kultura i portala Klubska Scena rekli su iduće: „U kategoriji festival godine bira se između Balance Croatia, Dimensionsa, Forestlanda, Mo:Dema i Sonus Croatia, dok će se u kategoriji Boutique festival godine natjecati Defected Croatia, Flows festival, Foresterra festival, Love International i Sea Sound festival. Koncept godine donosi nominacije inovativnih projekata poput poput festivala Gates of Agartha, dok kategorija event godine predstavlja spektakularne događaje poput gostovanja Black Coffeeja u Cave Romane, Scootera na Fair Festu u Zagrebu i Faithlessa na Šalati.“

Za Forestland, ili svoje favorite možete glasati ovdje: https://www.nagrada-ambasador.eu/online-glasanje/17-hrvatske-nagrade-publike/131-festival-godine

Krešimir Biškup