ZNAKOVITO Donosimo spisak medija i glavnih urednika s kojima je Plenković održao sastanak na početku korona krize

Zna se da svaki medij ima vlasnika. Javnog ili prikrivenog kroz labirint raznih tvrtki, tvrtki kćeri, tvrtki „unuke“, tvrtki „praunuke“ (zanimljivo da nema tvrtki sina, unuka ili prauinuka) te da se na taj način javnosti mažu oči po pitanju pravog vlasnika. Takvih medija ima najviše.

Svi su oni podložni svome vlasniku o kojem ovisi uređivačka politika medija. Neki su slizani s vlasti, na neke vlast vrši pritisak (kao fol) no zajednička nit je da će oni izvještavati onako kako njihov vlasnik želi ili kako Vlada želi. Za to su naravno bogato nagrađivani kroz reklamiranje državnih tvrtki, privatnih tvrtki bliskih Vladi ili novcem iz nekog crnog fonda.

Nije više zanimljivo, ali svi znamo da od početka pojave korone 99% medija izvještava gotovo istovjetno i sinkronizirano tj. pišu ono što njihovi vlasnici ili Vlada želi. Ponavljanjem jedne laži stotinu ili tisuću puta, laž postaje istina. Nisu to oni skopčali nego ministar propagande nacističke Njemačke. On im je samo pokazao put.

Tako je 17. ožujka 2020. godine premijer Plenković, na samom početku korone, održao sastanak s glavnim urednicima najvećih medija u Hrvatskoj. O čemu su „razgovarali“ svima bi iz ovog teksta trebalo biti jasno.

Na žalost neovisnost medija opet se pokazala kao trgovačka i od nje nije ništa ostalo.

Čast izuzecima, ali oni su toliko mali, toliko jadni, toliko siromašni, da opstaju samo zahvaljujući entuzijazmu i volonterskom radu ljudi koji u njima djeluju. Zato i mogu (još) slobodno pisati dok ih novim zakonom koji je u pripremi ne ukinu na ovaj ili onaj način.

U nastavku donosimo spisak glavnih urednika medija koji su sudjelovali na sastanku na kojem je bio zacrtan put izvještavanja o nadolazećoj babarogi nazvanoj virus COVID-19.

(R. Tomanić, istražila Jasminka Podvez)