
Radi se na prometnim rješenjima
Dragutin Stojko: Gradonačelniče, bilo je objavljeno da ste bili na sastanku u Hrvatskim cestama pa Vas molim da s vijećnicima i javnošću podijelite informacije.
Dražen Srpak: Bio sam na sastanku kod predsjednika uprave Hrvatskih cesta g. Budimira, vezano uz četiri teme i sve su važne. Prva tema bila je o realizaciji prve faze izgradnje zaobilaznice, razgovarali smo i o glavnom raskršću u centru grada, razgovarali smo o postavljanju semafora na raskršću Marka Kovača – DC209 – Tekstilna ulica i o usporednoj cesti od Štrukovca do spoja na Šenkovečku zaobilaznicu. Što se tiče zaobilaznice, ta prva faza od Inine pumpe do ceste Peklenica radi se idejno rješenje i studija utjecaja na okoliš. Nakon toga ide projektiranje, otkup zemljišta i onda sama gradnja. Time dobivamo spajanje zone na zaobilaznicu, rasterećenje centra grada, a ako i kad se naši prijatelji iz Slovenije udostoje potpisati sporazum o točci spajanja zaobilaznica se jednostavno nastavlja prema rijeci Muri. Obzirom što nema adekvatnog odgovora iz Slovenije otišao je prijedlog u Hrvatske ceste da se na DC209 zabrani promet težine veće od 24 tone. To znači da šleperi ne bi više tu mogli prometovati ali mogli bi oni mali dvoosovinci, kamioni, automobili, ali šleperi ne. To nije neko novo inovativno rješenje već je to na zapadu svugdje tako. Prijedlog su dobro prihvatili u Hrvatskim cestama i vjerujem da će on biti i usvojen. Vezano uz usporednu cestu koja je ucrtana u prostorni plan Međimurske županije; od Štrukovca (prije skretanja za Selnicu) cesta ide lijevo, i spojila bi se u Slemenicama na šenkovečku zaobilaznicu, a koja se spaja na sjevernu zaobilaznicu Čakovca. Mi bismo time dobili brzi pristup na autoput te bi se sva naselja rasteretila tog prometa. Vezano uz raskršće u centru grada; bio je provedeni postupak javne nabave i nije bilo ni jedne ponude. Sad će Hrvatske ceste ponoviti postupak javne nabave s nadom da će se netko ipak prijaviti. Što se tiče semaforizacije Marka Kovača – DC209 -Tekstilna ulica, danas sam baš u 14h sati vozio tim pravcem, kolona vozila je bila skroz do benzinske pumpe prema centru i iz Tekstilne ulica i Ulice Marka Kovača također puno vozila. Hrvatske ceste već su izašle na teren vezano uz to, dogovorili smo da će Grad pokrenuti projektiranje, a oni će nakon toga financirati postavljanje pametnog semafora na tom dijelu. Na primjer, od pola 6 do 7 ujutro i od 13:30 do 16:00 sati promet bi se regulirao semaforima, a izvan toga bi bilo samo žuto treptajuće svijetlo. Što se tiče prometa, znam i za problem stanovništva u ulici Augusta Cesarca, to je ulica na spoju Ulice Matije Gupca i Martinske, gdje se vozi jedan kamion, po ulici Antuna Mihanovića je već zabrana prometovanja vozilima težima od 7,5 tona, te ćemo i u Augusta Cesarca postaviti isti znak, osim dostave.
GMS