WOOLF d.o.o. Web trgovina iz Murskog Središća i ove godine proglašena najboljom u jakoj internacionalnoj konkurenciji

Situacija na tržištu web prodaje drastično se promijenila u protekle dvije godine, a osim globalnog rasta online kupovine kod niza web trgovaca prepoznajemo i brzi razvoj, učinkovito uvođenje inovacija i širenje poslovanja, kažu organizatori najvećeg ecommerce natjecanja.

Već 10. godinu u Sloveniji, 7. u Hrvatskoj i 2. u Srbiji, Web Retailer Award 2021 organizira Jeftinije.hr, dio Heureka grupe, najveće platforme i savjetnika za usporednu online kupovinu u Europi.

Ne bi to bilo posebno zanimljivo da i ove godine među pobjednicima nismo naišli na web trgovinu trgovačkog društva WOOLF d.o.o. iz Murskog Središća.

Ove godine na natjecanje se unutar različitih kategorija prijavilo čak 412 malih i velikih web trgovina iz Hrvatske, Slovenije i Srbije, a WOOLF je pomeo internacionalnu konkurenciju u izrazito popularnoj kategoriji web trgovina “Clothing and footwear”, odnosno u kategoriji u koju spadaju trgovine koje prodaju odjeću i obuću.

Ova prespektivna firma iz Murskog Središća uspjeva već drugu godinu za redom pobijediti jer se konstatno razvijaju, prilagođavaju i integriraju inovacije za što bolji korisnički dojam i jednostavnost kupnje uz stalno nadopunjavanje široke ponude.

 Naravno, veliki faktor pri bodovanju činilo je i zadovoljstvo kupaca, a to je ono  što woolf.hr bilježi na najvišoj razini. Tome doprinosi naš vrhunski tim za direktnu komunikaciju s kupcima preko svih digitalnih mreža i kanala (Facebook, Instagram, Whatsapp, email itd.) ili jednostavno, ugodnim razgovorom preko telefona, istaknuo je direktor Damir Hodić.

– Za dobivanje najviših ocjena važna je susretljivost, odnosno brza usluga savjetovanja kupaca i ekspeditivno rješavanje problema. Online kupci odgovore na svoja pitanja trebaju upravo u trenutku kada žele izvršiti kupnju, a dodatno je potrebno osigurati i visoku razinu sigurnosti kupovine, usklađenost svih tehničkih standarda te konstanstno pratiti izmjene i dopune Zakona o zaštiti potrošača, dodaje Hodić.

Kažu, nije teško pobjediti, teško je pobjeđivati, pa smo upitali našeg sugovornika što slijedi kako bi se i dalje ostalo u vrhu.

– Planovi za budući razvoj već čekaju na stolu, ali za sada želim tek najaviti veliku Black friday akciju koju ćemo osim u petak, produžiti i na subotu. Svim našim kupcima, bilo da dođu u trgovinu u Murskom Središću, bilo online, ponudit ćemo dodatni popust od 20% na sve iz ponude te besplatnu dostavu. (m)