PRVI PUT U POVIJESTI CHAT MINISTRA TOLUŠIĆA I POLJOPRIVREDNIKA

Prvi puta u povijesti hrvatske poljoprivede održan je chat između ministra i poljoprivrednika, a u kojemu su sudjelovali Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić i korisnici društvene mreže Agrokluba.

U četvrtak, 01.06.2017., Agroklub je posjetio Ministar poljoprivede, Tomislav Tolušić te je uživo odgovarao na brojna pitanja korisnika KLUB-a, društvene mreže Agrokluba.

Nakon što je odgovorio na pitanja, dotaknuo se i pitanja manjka svinjetine za proizvođače kulena.

1

Dobra je vijest da nedostaje domaće svinjetine

„Iznimno sam sretan da domaće sirovine nedostaje, za razliku od prijašnjih godina kada je bilo viška na tržištu. Znači da je Ministarstvo poljoprivrede sa svojim akcijama nešto postiglo, da se probudila svijest građana da kupuju svoje proizvode. Smanjio se uvoz svinjskog mesa u odnosu na prošlu godinu za 30%, kao i pilećeg. To samo govori da ćemo imati nove investicije u svinjogojske farme kroz ruralni razvoj i da će svinjskog mesa biti. Dobra je vijest da domaće sirovine nedostaje jer to znači da postoji potreba“, kaže Tolušić koji portal Agroklub posjećuje na dnevnoj bazi.

„Agroklub je portal kojega koristim i u pri pripremi svojih kolegija u Ministarstvu. Portal koji ima smisla, koji je našao svoje tržište i iznimno je stručan te koji ima perspektivu doživjeti neke druge stvari vezane uz sektor poljoprivrede“, izjavio je Tolušić.

Pozvao potrošače da kupuju hrvatske proizvode

Najkritičnijim sektorom u poljoprivredi ocijenio je stočarstvo, prvenstveno sektor mljekarstva.

„Proizvođači rade najbolje što mogu. Najveći problem su otkupne cijene mlijeka, to je, nažalost, začarani krug između trgovaca, otkupljivača i proizvođača gdje su najmanje krivi proizvođači. Mogu biti puno korektniji i otkupljivači i trgovci. Ako je cijena mlijeka u trgovini danas sedam kuna, otkupljivači mogu od trgovaca dobiti korektnu cijenu pa  ju  spustiti na normalniji način i na proizvođače“, pozvao je ministar dodajući da će Ministarstvo dobar dio toga riješiti kada se u Saboru usvoji Zakon o suzbijanju nepoštene trgovačke prakse. Naglasio je i važnost mijenjana svijesti potrošača te i ovoga puta iskoristio priliku pozvati ih da – kupuju hrvatsko.

2

Loše informacije – loše odluke

Ministra Tolušića su s uspješnim radom Agrokluba, dominantnim medijem u sektoru agrara u više držva, nizom mogućnosti za agrarne proizvođače te planovima za budućnost upoznali suvlasnici Vedran Stapić, Mario Relatić te Mihael Bečeheli.

Susret s  ministrom, Vedran Stapić komentirao je riječima:

„Mogu se zahvaliti ministru što smo sjeli za stol i pričali o problemima komunikacije i informiranja u sektoru poljoprivrede. U ovim vremenima burnih promjena, od gospodarstava se traži da poduzimaju nekakve mjere, da evoluiraju. Ako su informacije koje su podloga tim odlukama loše i nedovoljne dobre, onda su i te odluke jednako loše. Trudimo se naći određene načine kako napraviti sustav dobrih, točnih, provjerenih i korisnih informacija usmjerenih prema proizvođačima“, kaže Stapić dodavši kako je Agroklub etabliran na tržištu, s brojnim čitateljima, radom u nekoliko država te ozbiljnim utjecajem na sam  sektor poljoprivrede.

„ Cilj nam je poljoprivrednim proizvođačima i svima onima koji žive od poljoprivrede dati dovoljno dobar suport, u onome što oni rade. Kvalitetna informacija je naša bit. Drago nam je da je to prepoznato s različitih strana i u ovom slučaju i od strane ministra“, zaključio je Stapić.

Odgovore ministra zainteresiranim posjetiteljima KLUB-a, potražite ovdje.

O informacijskom sustavu Agroklub

Informacijski sustav Agroklub osnovan je 2008. godine s ciljem boljeg informiranja poljoprivrednika i žitelja stanovnika ruralnih područja. Djeluje putem interneta na tri tržišta s jezično i tematski prilagođenim sadržajima – u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Srbiji. Sustav svakodnevno posjećuje više desetaka tisuća poljoprivrednika, a neke brojeve koji ga opisuju možete pogledati ovdje:

  • – 9 godina informiranja poljoprivrednika putem interneta
  • – Više od 17.000 registriranih posjetitelja
  • – Više od 30.000 objavljenih tekstova
  • – Više od 27.000 objavljenih poljoprivrednih oglasa
  • – Više od 100.000 followera na društvenim mrežama
  • – Više od 10.000 instalacija Agroklub mobilne aplikacije (Android + iOS)

Agroklub, (R)Evolucija poljoprivrede

3