Prodavačima automobila dolazi “sudnji dan”

Kineski automobilski div Chery i tehnološka kompanija Aimoga s vrhunskom stručnošću u robotici i umjetnoj inteligenciji udružili su snage i stvorili humanoidnog robota pokretanog umjetnom inteligencijom zvanog Mornine. Ovom robotu je namijenjena uloga prodajnog savjetnika u salonima Cheryjeve podmarke automobila Omoda.

Visokotehnološki biomimetički dizajn koji oponaša oblik i kretanje čovjeka ima ljudsko lice izrađeno od silikona koji se može kretati i oponašati ljudske oralne mišiće i mišiće lica. To, u kombinaciji s ugrađenim jezikom, znači da Mornine može odgovarati na pitanja i upute te pomagati ljudima na, kako vjeruju u Cheryju, prirodan i ljudski način.

No za Chery, novi humanoidni robot nije samo izlog inženjerskih mogućnosti, već Mornine vide kao dodatak asortimanu modela automobila koji će moći zadovoljiti potrebe novih generacija potrošača. Tako osim prodajnog savjetnika u salonu automobila, Mornine može preuzeti ulogu vodiča, prodavača, recepcionerke, ili čak, prema planovima Cheryja, u kasnijim verzijama i ulogu njegovateljice, medicinske sestre, asistentice na raznim područjima, a pritom ne ide na godišnji, ne uzima bolovanja, ni porodiljni. Nakon građevinarstva i auto moto industrija uvidjela je sve prednosti robotike prilikom obavljanja poslova koje za sada obavljaju ljudi, a koje će u budućnosti zamijeniti roboti.

 

Viktorija Novak, portal sjeverozapad.info