Svi potrošači i kupci koji kupuju u trgovačkim lancima sigurno su bar jednom doživjeli ono što se dogodilo našem čitatelju iz Čakovca. Radi se o oglašavanju gdje ti lanci reklamiraju velike popuste na koje se kupci „upecaju“, da bi im na kraju na blagajni naplatili punu cijenu.
Evo primjera iz čakovečkog Eurospina gdje je nedavno naš čitatelj kupio pakiranje šampinjona za koje u propagandnom letku stoji cijena od 0,79 eura, a prema računu koji nam je priložio vidi se da su mu taj proizvod koji je bio snižen za 33% naplatili 1,19 eura. Dakle razlika u cijeni je 0,40 centi.
Potrošači su ogorčeni na takve postupke zbog kojih se osjećaju prevareno, a ostaje im gorak osjećaj da su izmanipulirani.
Dakle iz ovog iskustva, ako kupujete proizvode na sniženju, prije naplate provjerite na blagajni koliko zaista košta takav proizvod ili ćete proći kao naš čitatelj iz Čakovca.
(rt, foto čitatelja)