Ove nagrade nisu samo priznanje za kvalitetu webshopova i usluga koje WOOLF nudi, već i za njihov inovativan pristup u online trgovini. Nagrada “BEST WINGMAN” za woolf.hr simbolizira njihovu sposobnost da budu pouzdani partner svojim kupcima, dok “BEST WEB CHALLENGER” za woolf-shop.si ističe njihovu hrabrost u preuzimanju izazova i postavljanju novih standarda u industriji.
S vrhunskom podrškom svoje e-commerce platforme Marker.hr, WOOLF ne samo da prati trendove, već ih i stvara. Ambiciozni ciljevi za 2024. godinu, kao što su proširenje ponude, unapređenje funkcionalnosti webshopova i napredak u SEO optimizaciji, samo su neki od planova koji će održati WOOLF na vrhu industrije.
WOOLF nije samo firma koja prodaje odjeću, obuću i fitness opremu; oni su vizionari koji preoblikuju svijet online trgovine svojom inovativnošću, kvalitetom i predanošću izvrsnosti. Četiri nagrade na WRA JAM 2023 samo su početak njihove priče o uspjehu, priče koja će, nesumnjivo, imati još mnogo spektakularnih poglavlja.
Damir HODIĆ, direktor WOOLF-a, odgovorio nam je na nekoliko pitanja:
- Kako se osjećate nakon osvajanja četiri nagrade na WRA JAM 2023, četvrtu godinu zaredom?
Osjećam se nevjerojatno ponosan i počašćen ali ne mogu dovoljno naglasiti da je to nagrada cijelog našeg tima. Svaka nagrada je potvrda našeg truda i predanosti, ali osvojiti četiri, i to četvrtu godinu zaredom, za nas je spektakularan uspjeh koji nadmašuje sva naša očekivanja. Svaka nagrada i priznanje jača nam samopouzdanje, daje nam snagu i volju za daljnji rad, svakako ćemo ovo dobro proslaviti.
- Što mislite da čini razliku u vašem pristupu koji vas izdvaja od konkurencije?
Iskreno, pored tako jake konkurencije, nemam pojma što je to da nas stalno izdvaja od ostalih. Vjerojatno je ključ našeg uspjeha u konstantnim inovacijama i fokusu na korisničko iskustvo. Nastojimo biti korak ispred i uvijek tražimo nove načine kako poboljšati webshop i usluge. U digitalnom svijetu možete sve isprogramirati ali čovjeka koji se javlja na telefon i s ljubaznošću i strpljenjem riješava svaki problem, to nemaju svi. Na ovoj doljeli, recenzije kupaca vrlo su važan kriterij pa vjerujem da je i to jedni djelom doprinjelo.
- Koje su ključne lekcije koje ste naučili tijekom ovih četiri godine uspjeha?
Najvažnija lekcija je da nikada ne smijemo prestati učiti i prilagođavati se. Tržište se neprestano mijenja, tehnologija razvija, a mi moramo biti spremni evoluirati u skladu s trendovima. Također, važnost timskog rada i zajedničkog cilja ne može se dovoljno naglasiti. Treba stalno ostati budan.
- Kakvi su planovi za budućnost WOOLF-a?
Planovi su ambiciozni kao i uvijek. Radimo na proširenju tržišta (Austrija, Njemačka), našeg asortimana, poboljšanju korisničkog iskustva putem novih tehnologija i funkcija te nastavljamo sa SEO strategijama kako bismo ostali vidljivi i relevantni u sve konkurentnijem digitalnom svijetu.
- Kako biste opisali doprinos vašeg tima u ovim uspjesima?
Naš tim je srce i duša WOOLF-a. Njihova predanost, stručnost i kreativnost su ono što nas pokreće. Bez njih, ovi uspjesi ne bi bili mogući. Oni su ti koji svakodnevno žive i dišu s našim webshopovima, društvenim mrežama i kupcima, donoseći toplinu ljudskosti i izvanredno korisničko iskustvo. Vidimo da mnogi webshopovi imaju problema s tim jer su veliki i strogo usmjereni samo na profit, a korisnika se zanemaruje. Tu vidimo priliku da budemo drugačiji, a mnogi potvrđuju da to već jesmo.
Na kraju, želim se posebno zahvaliti cijelom Woolf timu. Vaša lojalnost, neumorna predanost, strast prema poslu, strpljivost i inovativnost su ono što nas čini izuzetnima. Bez vas, ovi uspjesi ne bi bili mogući. Zajedno nastavljamo graditi WOOLF kao simbol izvrsnosti u e-trgovini. Hvala vam što ste dio ove izvanredne priče! (m)