BIZdirekt, kao prvi besplatni regionalni poslovni časopis koncepcijski i tematski namijenjen poduzetnicima i vodećim poslovnim ljudima, iz broja u broj uspješno obrađuje ekonomske i gospodarske teme, kako na domaćem, tako i na inozemnom tržištu. Iz mjeseca u mjesec, nastoji se progovarati o aktualnostima koje u jednakoj mjeri utječu na različite hrvatske gospodarstvenike, bez obzira na sektor u kojem poslovali. Za kraj godine, kao tema kojoj se dodatno posvetila pozornost upravo je društveno odgovorno poslovanje, trenutno stanje u struci, predstojeći trendovi, ali i pitanje nefinancijskog izvještavanja.
Uz Poslovnu inicijativu Dobra Hrvatska, svoja su mišljenja, iskustva i stajališta s čitateljima također podijelili kolege i partneri iz DM-a, IKEA-e, Nextbikea, HR PSOR-a, agencije Hauska i Partner, marketinške agencije Grizli komunikacije te IDOP-a.
Što je društveno odgovorno poslovanje, koji su bili najuspješniji DOP projekti u 2017., koja poduzeća možemo smatrati najuspješnijima, koje se prakse najčešće komuniciraju, gdje smo detektirali prostor za napredak, kakvi nas trendovi očekuju u budućnosti, ali i kako je razvoju društveno odgovornog poslovanja doprinijelo uspostavljanje nagrade SJAJ, čitajte ovdje.
Cjelokupno izdanje časopisa za prosinac 2017. možete preuzeti ovdje.
(Poslovna inicijativa Dobra Hrvatska)