„Stickeri koji govore kada riječi nisu dovoljne“ – Hrabri telefon predstavio jedinstveni paket Viber stickera

Kampanja „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ nastavlja se na Viberu puštanjem na tržište javnog računa, sticker paketa i chatbota. Podržite kampanju!

 

 U povodu 20 godina djelovanja Hrabri je telefon unutar kampanje „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ danas predstavio jedinstveno partnerstvo s Viberom s kojim su za ovu prigodu predstavili poseban javni račun, paket stickera te chatbot. Otvaranjem novoga komunikacijskog kanala Hrabri telefon želi približiti djeci, mladima te posebno adolescentima svoju savjetodavnu liniju 116 111.

Djeca i mladi sve se više susreću sa suvremenim problemima vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, nesretnim ljubavima, lošim ocjenama u školi te bi željeli podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na neshvaćanje i zatvorena vrata. Preko Viberova javnog računa Hrabri će telefon u sljedeća tri mjeseca s javnosti podijeliti priče svojih volontera te anonimne priče djece i mladih koji žele iznijeti svoja iskustva kako bi osvijestili probleme s kojima se susreću.

Puštanje javnog računa prati i Viber sticker paket Hrabrog telefona s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom. Korištenjem stickera djeca i mladi moći će u bilo kojem trenutku dati svojim prijateljima podršku, pokazati im koliko ih vole i da mogu računati na njih. Sticker paket dostupan je za besplatno preuzimanje za sve korisnike Vibera na području Hrvatske, a može se preuzeti na http://bit.ly/Hrabri_Stickeri.

Chatbot Hrabrog telefona potpuno je anoniman i približit će djelovanje udruge djeci, mladima i roditeljima te ih potaknuti da se jave Hrabrom telefonu čiji će volonteri njihove probleme saslušati i pristupiti im stručno, zainteresirano i s pažnjom. Hrabrom telefonu svi su problemi važni i svaki se problem sluša kao da je najveći.

„U partnerstvu s Viberom želimo pristupiti djeci, mladima i posebno adolescentima preko kanala kojima se redovito koriste tako da osvijeste da nisu sami, da se i drugi susreću sa sličnim situacijama i da će savjetovatelji Hrabrog telefona biti tu za njih bez obzira na to koji problem imaju. Naš zaštitni znak, hrabri medvjedić, ‘oživljen’ je preko Viber stickera te ga svi korisnici Vibera u Hrvatskoj mogu preuzeti preko sticker paketa i koristiti ga u raznim emotivnim situacijama“ – rekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.

 „Kao jedna od najutjecajnijih komunikacijskih platformi, kojom se koristi više od milijardu ljudi, Viber besplatno i sigurno spaja ljude diljem svijeta te stvaranjem sigurnoga komunikacijskog okružja svoje korisnike štiti od mračnijih strana interneta. Strastveno promoviramo projekte posvećene osposobljavanju društva i izgradnji zdravih zajednica za našu djecu. Čast nam je što imamo priliku pridonijeti vidljivosti i učinkovitosti ovoga plemenitog cilja Hrabrog telefona te osigurati kanal preko kojega svi mladi mogu podijeliti svoja iskustva i zajedno raditi na rješavanju problema. Nadamo se da će ovaj društveno odgovorni projekt javnosti skrenuti pozornost na ovu bitnu temu i društvo još snažnije povezati u zajedničkom pozitivnom cilju“ – izjavila je Daniela Ivanova, Viberova menadžerica za strateška partnerstva za CEE regiju.

Podržite kampanju i pristupite javnom računu Hrabrog telefona na Viberu, preuzmite sticker paket na http://bit.ly/Hrabri_Stickeri i pokrenite chatbot.

 

Kampanja se provodi zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Viber, Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen385, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nove TV i Dnevnik.hr-a.

O Hrabrom telefonu

 Od svojeg osnutka 1997. godine Hrabri telefon djeluje sa svrhom pružanja izravne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija Udruge je pridonijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Pomoć preko Hrabrog telefona djeca mogu potražiti svakim radnim danom od 9 do 20 sati na besplatnom broju 116 111. Za one koji se radije koriste drukčijim oblikom komunikacije tu je savjetovanje preko chata (na www.hrabritelefon.hr/chat) i e-maila ([email protected]). Osim Hrabrog telefona za djecu, roditeljima, stručnjacima i drugim osobama iz djetetove okoline dostupan je Hrabri telefon za mame i tate na broju 0800 0800.

O Rakuten Viberu:

 Rakuten Viber spaja ljude bez obzira na to tko su i odakle dolaze. Više od milijardu naših korisnika diljem svijeta ima pristup cijeloj paleti usluga, kao što su razgovori licem u lice, videopozivi, grupni razgovori ili praćenje omiljenih brendova i poznatih osoba. Svojim korisnicima pružamo sve potrebne alate kako bi se izrazili uz najvišu dozu sigurnosti.

Kontakti za medije

Hana Hrpka / Hrabri telefon

e-mail: [email protected]

tel: +385 1 3793 000

Aleksandra Đermanović / Mediacor

e-mail: [email protected]

mob: +385 91 132 2006