PONOVNO POKRENUT PORTAL INPUBLIC

InPublic.hr ima novi dizajn, više sadržaja i malčice izmijenjen tim

Nakon što je u ljeto prošle godine članak bloga InPublic.hr o srozavanju komunikacije Vlade Republike Hrvatske na društvenim mrežama objavljen u medijima poput 24sata i Tportala, tim koji stoji iza cijele priče shvatio je da na hrvatskom medijskom prostoru postoji mjesto za web ovakvog tipa.

– U trenutku kada su nas prenijeli veliki mediji, shvatili smo da cijelu priču moramo podići na viši nivo. Odlučili smo se za redizajn, jer on nije mijenjan od 2011. godine kada smo krenuli, dodali neke nove rubrike i prije nekoliko dana krenuli ozbiljnije u cijelu priču – rekao je Dejan Jelić, jedan od začetnika projekta InPublic.hr.

InPublic.hr je mjesto na kojem ste oduvijek mogli pročitati najnovije vijesti, savjete, ideje i know-how iz područja društvenih mreža, medija i odnosa s javnošću. S novim redizajnom, stigla je i nova rubrika i nova tema – InMarketing. Ova rubrika, kao što joj samo ime govori, pokrivat će vijesti i trendove iz svijeta marketinga, zanimljive studije slučaja, ali i kampanje kojima su brendovi dolazili do svoje publike i kupaca.

– Već u prvoj inačici stranice, povremeno smo se doticali marketinga i zanimljivih online i offline aktivnosti većih i manjih brendova. Sada smo odlučili to sve staviti u jednu rubriku, kako bi naši čitatelji još lakše dolazili do sadržaja koji ih zanima – smatra Maja Belušić, još jedna od supokretačica cijele priče, koja će pisati i za novi redizajnirani web.

Novi InPublic.hr tim danas čine Maja Belušić, Dejan Jelić i Davor Igrić, a u priču se ozbiljno uključio i Daniel Škarek, koji je cijelu ekipu oduševio entuzijazmom za pisanjem o društvenim mrežama i PR-u.

– Iznimno nam je drago što je Daniel s nama u timu. Mlade, entuzijastične ljude koji su voljni pisati iz čiste ljubavi prema pisanju, iznimno je teško pronaći. Vjerujte, pokušali smo. Radujemo se dugoj i veseloj suradnji, a ovim putem pozivamo sve koji dijele taj entuzijazam, da nam se jave u redakciju – smatra Jelić.

Inače, InPublic.hr oduvijek je bio otvoren prema svima koji vole pratiti trendove vezane uz društvene mreže ili propitivati način na koji funkcioniraju mediji i veliki brandovi. Isto tako, ovaj redizajn nije zadnja postaja za mladu ekipu u ovoj, ali i sljedećoj godini. Bit ću to još mnogo toga zanimljivog – od novih projekata, suradnji, web i društveno-mrežnih stranica,… Ali, o svemu tome, kada za to dođe vrijeme.

(Davor Igrić)