Na međunarodnoj konferenciji „Psihošpancir“ koja okuplja stručnjake iz različitih područja psihologije i edukacije, nastavnice Srednje škole Čakovec Brigita Prstec i Đurđica Hlapčić, predstavile su inovativne metode poučavanja učenika, s posebnim naglaskom na učenike medicinske struke.
Inovacije se primjenjuju u učionicama i zdravstvenim kabinetima, a cilj je omogućavanje samostalnosti učenika i njihov rast bez stalnog oslanjanja na mentore. Ovakvim načinom rada, odnosno učenja, učenici kroz stručno vođeni proces stječu povjerenje u sebe i svoje sposobnosti. Medicinska struka specifična je po svom odgovornom i osjetljivom radu s ljudima i izuzetno je važno razvijanje ključnih vještina poput empatije i inicijative.
Upravo su te vrijednosti bile u središtu ciljeva projekata „Dan preventive“ i „Mala bolnica“. Nastavnice su istaknule kako vjeruju u potencijal svojih učenika, naglasivši važnost osnaživanja njihove neovisnosti i vjere u vlastite sposobnosti. Na kraju izlaganja, jasno su dale do znanja da učenici u njihovim učionicama nisu samo brojke na papiru, već mladi ljudi u čiju svijetlu budućnost one duboko vjeruju.
Autor teksta:
Đurđica Hlapčić, mag. med. techn