![](https://cdn.muralist.hr/wp-content/uploads/2025/02/00-18.jpg)
Javno zdravstvena kampanja „DAN CRVENIH HALJINA“ pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena.
Prva kampanja „Dan crvenih haljina“, („Go Red for Women“) pokrenuta je u Americi, a danas je to međunarodna kampanja posvećena prevenciji, dijagnostici i kontroli kardiovaskularnih bolesti, što uključuje bolesti krvnih žila srca i mozga kod žena. Hrvatsko neurološko društvo je 2019. godine pokrenulo kampanju posvećenu borbi protiv moždanog udara u žena, a obilježava se prvog petka u veljači.
Zaštitni znak je silueta žene u crvenoj haljini koja je istovremeno krhka i snažna i koja savršeno oslikava misiju ove akcije. Na društvenim mrežama akciju obilježava hashtag #nosicrveno koji poziva sve da 07. veljače odjenu nešto crveno i na taj način pruže podršku.
Na simboličan način kampanji su se priključili i djelatnici Bolnice koji su podržali kampanju oblačenjem crvenog komada odjeće, dok su zaposlenici Odjela neurologije dijelili edukativne letke te davali pacijentima korisne informacije.
Županijska bolnica Čakovec