SOBOČAN-interijeri predstavili jednostavnu komunikaciju velikog formata na sajmu VISCOM 2015.
SOBOČAN-interijeri d.o.o. predstavili inovativni medij za jednostavnu komunikaciju s kupcima u prodajnom prostoru na međunarodnom stručnom sajmu vizualnih komunikacija VISCOM 2015. u Düsseldorfu (04.-06.11.2015.) u suradnji s partnerom ID4 GmbH na temu:
Primjena cross–media marketinga u prodajnim prostorima.
addcube je alat za osmišljavanje i provođenje cross-media marketing kampanja koji povezuje medijske kampanje na internetu i televizoru s prodajnim prostorom. Omogućuje jednostavnu i dinamičnu izmjenu grafika velikog formata od strane prodajnog osoblja na dnevnoj, tjednoj ili mjesečnoj bazi, te pripremu redakcijskog sadržaja u obliku godišnjeg plana uz povezivanje s kampanjama robnih marki. Veličina addcube sistema ovisi o prostornim mogućnostima, željama naručitelja i samom „store“ konceptu.
Posebno je naglašena raznovrsna primjena addcube-a: proaktivna komunikacija s kupcima, prezentacija proizvoda i usluga u vrhunskoj kvaliteti, iskazivanje dobrodošlice kupcima, stvaranje stilskog i željenog ugođaja i tematsko oblikovanje samog prodajnog prostora što utječe na pozitivan doživljaj prilikom kupnje.
Usluga SOBOČAN-interijera obuhvaća izradu sistema u skladu s ciljanim tržištem klijenta, pronalaženje i tisak odgovarajućih motiva, te njihovo konceptualno osmišljavanje i prilagođavanje prodajnom prostoru i samom namještaju.
Više na www.sobocan-interijeri.hr.
(M. Juračić)