Poznato je i znate da je DPM jedna od šest udruga u Hrvatskoj koja provodi projekt “Tajni kupac u procesu uvođenja eura u RH”.
Nismo davali priopćenja poslije najave provedbe, a kako se u zadnje vrijeme u nekim medijima (javnosti) počelo spekulirati kako udruge nisu odradite svoj posao, želim Vas onako upoznati s činjenicama, pa Vas pozivam da na zapratite i pridružite se istinitom, pravovremenom i
objektivnom informiranju javnosti.
Naime projekt “Tajni kupac” nije projekt DPM, niti bilo koje od ostalih 5 udruga koje ga provode. To je projekt Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, a šest udruga su izvoditelji.
Izvodimo aktivnosti točno onako kako smo dobili naloge i naputke od MINGOR, jer je jasno da onaj tko financira neku aktivnost diktira i modele i uvjete provedbe.
Udruge u prijavi za izvođenje projekta nisu imale mogućnosti ispoljiti bilo kakvu kreativnost, pa stoga zločesto je da se udruge okrivljuju za nečiji dobar ili loš projekt.
S druge strane, što je tu je. Nije bilo drugih natječaja s nijedne razine na koju bi se udruge potrošača mogle prijaviti s projektima vezanim za uvođenje eura u Hrvatskoj. Uvođenje eura nije posao samo
MINGOR, nego svih Ministarstava.
Mi radimo svoj posao, voditeljica projekta u DPM Nikolina Srša uz svoj redovni posao vodi vrlo stručno i požrtvovno sve preuzete obveze i dosta toga se može vidjeti i pročitati na mrežnoj stranici www.euro.dpm.hr
Na mrežnoj stranicu su mjesečna izvješća, pa Vas molim da početkom mjeseca kada se objavi izvješće za prošli mjesec, prenesete izvješće, pa možebitno i da porazgovarate s voditeljicom i izvoditeljima projekta.
Zahvaljujem onima koji povremeno kontaktiraju voditeljicu, i ne prigovaram nikome i ne žalim, želja je, jer svi smo mi potrošači, da se svi mi kao potrošači što više uključimo u ovu priču.
Neprihvatljivo je da prehrambena industrija, naftne kompanije, banke i mešetari imaju enormne ekstra profite u prošloj godini, kada su tjedno, sada je to očigledno neopravdano dizali cijene. Vrijeme će pokazati hoće li potrošači i dalje kupovati njihovu robu.
Ali dok po megacentrima potrošači guraju vrhom puna kolica i dok se recimo npr. zamrznuti krumpir (pommes frites) po cijeni do 6 €/kg može prodati, tj. dok potrošači to kupuju, iracionalno je kukanje na skupoću .
Željko Tomašić
predsjednik DPM