Pobjednike su odabrali kupci i vodeći ljudi industrije
Treću godinu za redom trgovina WOOLF d.o.o. iz Murskog Središća osvojila je nagradu Najbolji web trgovac godine. S obzirom da drastične promjene na tržištu web prodaje u zadnje tri godine koje su osim globalnog rasta online trgovina prouzročile i nastanak stotina web trgovaca, posebna je nagrada biti prepoznat kao predvoditelj takvog online poslovanja.
Iz Woolf-a ističu da im to uvelike omogućuje stalna predanost poslu i razvoju, praćenje svih trendova u online svijetu, integracija modernizacije sustava kao i podrška koju kupcu pružaju preko telefona i svih digitalnih kanala komunikacije.
Osim webshopa za hrvatsko tržište (woolf.hr), WOOLF je razvio i webshop za tržište Slovenije (woolf-shop.si), Austrije (woolf-shop.at) i Njemačke (woolf-shop.de), a kao dodatu pogodnost, omogućili su kupcima ostavljanje recenzija i ocjena koje pokazuju jasnu sliku jesu li zadovoljni proizvodom ili nisu te time time pomažu sebi, ali idrugim potencijalnim kupcima pri donošenju odluke. Nakon uspješne prodaje, kupci odbivaju i upitnik zadovoljstva što omogućuje iskren uvid u rad.
– Komentari i ocjene se ne skrivaju, oni su na zavidnoj razini i dodatno nas motiviraju da budemo još bolji, poručuje Damir Hodić, direktor tvrtke Woolf d.o.o. s kojim smo razgovarali o tajni uspješnog vođenja ecommerca i specifičnosti WOOLF trgovine.
Kako je došlo do odluke o otvaranju dodatne tri inačice Woolfovih webshopa za strana tržišta?
– Možda bih trebao biti iskren pa reći iz neke hrabre ludosti. Znamo kako se boriti s konkurencijom u vlastitoj zemlji, a u tuđoj problematika sigurno nije lakša, a još si i stranac. No firma koja se konstantno želi razvijati, osjeća kada je vrijeme za nove izazove. Širenje poslovanja u druge evropske zemlje veliki je potencijal, a znanje, iskustvo i vrhunsku platformu već imamo (izrađuje marker.hr). Slovenski webshop woolf-shop.si, ne samo što je donio odlične prodajne rezultate odmah prvu godinu, nego je u snažnoj konkurenciji domaćih webshopova isplivao kao najbolji i donio prestižnu nagradu.
Jeste li odmah u prvoj godini očekivali uspjeh i na slovenskom tržištu?
– Svakako ne. Nadali se jesmo, ali očekivali nikako jer tamo doista ima puno dobrih webshopova koji također brinu o visokoj razini kvalitete.
Koliko je ljudi uključeno u rad spomenuta četiri webshopa?
– Ne biste vjerovali, ali samo nas četiri sa slike. Četri osobe u vrhunskom timskom duhu i uz Božju pomoć brinu o svemu, a to uključuje: nabavku robe, etiketiranje, slikanje robe i uređivanje webshopa, prodaja u lokalnoj trgovini i online, pakiranje-slanje, komunikacija s kupcima, servisiranje tehničke robe, administracija i da ne nabrajam sad sve.. Ponosan sam jako na ekipu i moram se ovim putem zahvaliti na požrtvovnosti, predanosti i iskrenom prijateljstvu koje već dugo godina krasi naš tim.
Marinko Hodić, Suzana Kutnjak, Monika Lisjak i Damir Hodić
Što vidite kao glavni nedostatak webshopova, a istovremeno je prednost Woolfovih? Zašto Woolf pobjeđuje iz godine u godinu?
– Pa to nije teško odgovoriti. Sigurno je puno čitatelja već imalo iskustva s online kupovinom gdje je nakon kupnje trebalo nazvati webshop i nešto reklamirati, vratiti ili zamijeniti. To je kod mnogih webshopova pravi izazov i tome svjedočimo svaki dan. Prvenstveno je naknadno teško stupiti u kontakt s podrškom i sve je izuzetno komplicirano kada dođe do problema. Velik dio webshopova zanemaruju taj odnos i ne gledaju dugoročno jer samo ako ste dostupni, susretljivi i riješite problem brzo, samo tada će taj kupac poslati dobru recenziju i kupovati ponovno. Naša prednost je što iza tihog i ajmo reći hladnog webshopa ipak stoje ljudi koji dižu slušalicu, saslušaju kupca i u najboljoj namjeri rješavaju probleme. Kada je natjecanje za najbolji webshop u tijeku, tada nasumično primamo nekoliko poziva stručnog žirija koji nakon razgovora ocjenjuju kvalitetu podrške. Mi se toga ne bojimo jer svi dobivaju zapravo istu ljubaznost i susretljivost. Vjerujemo da nas to između ostalog izdvaja od drugih i da nas nagrađuje.
Po čemu se Woolf asortiman razlikuje od drugih?
– Woolf asortiman je koncipiran da bude raznovrstan i obiteljski. Važno nam je da imamo ponudu za velike i male i da cijela obitelj može obaviti svoju kupnju na jednome mjestu. Danas ako želite kupiti primjerice bijelu t-shirt majicu, gumene čizme i sobni bicikl morate ići u tri različite trgovine. Kod nas je to sve dostupno na jednom mjestu. Stalno osluškujemo potrebe naših kupaca i trudimo se da nabavimo sve što traže. Svakako gradimo imidž dobrog odnosa cijene i kvalitete i toga se držimo. To je naša dugogodišnja niša gdje smo se našli i tako ćemo i dalje nastaviti.
Spomenimo da je lokalnom stanovništvu i dalje dostupna i fizička trgovina na ulazu u Mursko Središće. Prepoznatljiva bijelo-crvena zgrada na samom ulazu u grad Mursko Središće od 1999. godine na više od 500 metara kvadratnih nudi bezbroj artikala po super cijenama, a povremeno i super akcijskim cijenama.
(Sponzorirani članak)